woensdag 26 mei 2010

Verdriet

Eens zal voor jou ook de dag weer komen
Dat jij weer goed in het leven staat
Dan zie je ook weer de bloemen en bomen
Dan zie je ook weer wie daar gaat

Vogeltjes hoor je dan weer fluiten
Alles wat groeit en bloeit voor jou
Dan wil je ook weer graag naar buiten
En dan trotseer je weer de kou

Langzaam leer je er mee te leven
Vergeten doe je het allemaal niet
Maar je zal het een plaatsje geven
Al zing je niet gelijk het hoogste lied

Ik hoop voor jou dat het niet lang zal duren
Dat je weer vreugde krijgt in het bestaan
Dat je weer blij bent met alle uren
En weer vrolijk door het leven kan gaan

Tot die tijd zal ik je blijven steunen
Tot die tijd zal ik er zijn voor jou
Ook daarna kan je altijd op me leunen
Want vergeet niet, ik hou van jou

Liefs Ria Reijn
augustus 2008, Nieuwegein

Geen opmerkingen: