woensdag 26 mei 2010

Ons Cluppie

Wat is het heerlijk om lid te zijn van de club “voor een appel en een ei”
Ik heb van jullie al zo ontzettend veel geleerd
Zonder jullie maakte ik van mijn kaarten een enorme brei
En ook ik draag mijn steentje bij en voel me vereerd

Omdat ik altijd weer in het krantje mag staan
Met een gedicht, of iets anders, wat ik vond op het internet
Martin vult het krantje met zijn verhalen geweldig aan
En ook recepten, Oma’s tips en iemand wordt in het zonnetje gezet

Het kaartencafé is een groot succes
De Sol is van Jannie een fantasieproduct
Zo krijgen we allemaal op zijn tijd weer les
En zijn we trots op onszelf dat het weer is gelukt

De appeldag was weer een groot festijn
Met de winkel, de workshops en heerlijke soep en broodjes
Zonder de lunch zou het lang niet zo gezellig zijn
En voor het goede doel verkocht Gerda succesvol loodjes

Bedankt Ab, Arie en Martin, voor jullie belangeloze inzet
Bedankt Jannie en Gerda, dat één van jullie ons altijd weer het rechte pad wijst
Bedankt iedereen, die altijd zijn steentje bij wil dragen
Applaus voor jezelf, en voor ieder lid van deze lijst

Liefs Ria Reijn
29-4-2009, Nieuwegein

Geen opmerkingen: