woensdag 26 mei 2010

Naar de sauna

Niets wat ik kan bedenken is zo fijn
Dan een dag er heerlijk opuit te zijn
Een dag, je heerlijk laten verwennen
Een dag, je niet laten kennen

Maling hebben aan een ieder die je ziet
Want moeders mooiste, dat ben ik niet
Daar kan ik ook heel niet mee zitten
Ik zal er geen nacht minder om pitten

Ik kan zo’n dag heel goed ontspannen
Ook al zijn er soms ook wel mannen
Die mij geheel bloot aanschouwen
Maar meestal zijn er meer vrouwen

Die net als ik genieten zo’n dag
Even niet het dagelijkse gerag
Van even snel dit en even snel dat
Nu heerlijk zitten in een kruidenbad

De stoom- en kleuren -sauna vergeet ik niet
De Infra-Rood is mijn favoriet
Daar warmen je spieren zo lekker mee op
Dan voel ik me weer helemaal top

Maar ik ben blij met wat ik te bieden heb
Dat zit niet in kleren, want dat is allemaal nep
Puur natuur, zo moet het zijn
Zo schoon als van buiten ben ik van binnen, heel rein

Ria Reijn
April 2008, Nieuwegein

Geen opmerkingen: